سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

دانلود آهنگ و فیلم جدید همراه خبرهای جدید
آموزش کلش آف رویال،کلش رویال،Clash Royale,

آخرین نظرات

وضعیت تعطیلی مدارس 30 آذر 95 | آیا فردا سه‎شنبه تعطیل است؟

وضعیت تعطیلی روز دوشنبه:

تعطیلی مدارس کردستان:به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،براساس این اطلاعیه، مدارس پیش دبستان ،ابتدایی و دوره اول متوسطه شهر و روستاییمریوان و پیش دبستان و مدارس ابتدایی شهرستان سقز و بانه به علت تداوم برودت هوا،بارش شدید برف ولغزندگی معابر امروز دوشنبه ۲۹ آذر در نوبت صبح تعطیل شد.

بارش برف که از شب گذشته در استان کردستان آغاز شده ،پیش بینی می شود که طی امروز و فردا باز هم استان تحت تاثیر این سیستم بارشی قرار داشته باشد.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی:به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در اطلاعیه اعلام کرد به دلیل برودت هوا و یخبندان و احتمال لغزنده بودن جاده‌ها، مدارس ابتدایی شهرستان چالدران امروز دوشنبه 29 آذر با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه به علت بارش برف و برودت هوا تمامی مقاطع تحصیلی منطقه کشاورز و مدارس ابتدایی شهری و تمامی مقاطع روستایی شاهین‌دژ امروز دوشنبه در نوبت صبح تعطیل است.همچنین به علت بارش برف و برودت هوا مدارس ابتدایی شهرستان مهاباد نیز امروز دوشنبه در نوبت صبح تعطیل است.

تعطیلی مدارس آذربایجان‌شرقی:به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بر اساس اطلاعیه روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، امروز (دوشنبه 29 آذرماه) در شهرستان ملکان مدارس مقطع پیش دبستانی شهری و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی روستاها تعطیل اعلام می‌شود.

همچنین تمام مقاطع تحصیلی روستایی بخش قلعه چای شهرستان عجبشیر نیز تعطیل است.

تعطیلی مدارس اردبیل:به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به دلیل برودت و سرمای هوا که به دنبال بارش برف روز گذشته در اغلب مناطق استان حاکم بوده، مدارس اردبیل در برخی از شهرها و نواحی استان برای دومین روز متوالی تعطیل شد. 

 براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در روز دوشنبه، 29 آذرماه مدارس نوبت صبح در شهرهای اردبیل، سرعین، مشگین‌شهر، ارشق، نمین، نیر و هیر در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی و در خلخال و لاهرود نیز تنها مدارس در مقطع پیش‌دبستانی تعطیل است و مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهرستان کوثر با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود. 

 این در حالی است که در نوبت صبح امروز مدارس در 12 شهر اردبیل به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل شده بود و در برخی نواحی و مناطق استان نیز در مقاطع مختلف در سری صبح و عصر شاهد تعطیلی مدارس و خانه‌نشینی دانش‌آموزان بودیم. 

وضعیت تعطیلی سه‌شنبه 30 آذر 95:

**تا این لحظه خبری درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه ها روز سه‌شنبه 30 آذر 95 منتشر نشده است.در صورت اعلام خبر جدید تعطیلی مدارس فردا سه‌شنبه 95/9/30 سایت بروز میشود.**

منبع : کلبه نیور

  • download

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی