سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

دانلود آهنگ و فیلم جدید همراه خبرهای جدید
آموزش کلش آف رویال،کلش رویال،Clash Royale,

آخرین نظرات

سلام ،دوستان من برای این آموزش خیلی زحمت کشیدم و تا الان خیلی پیشرفت کردم و هرگز نمیگم شما بخرید نظر دادن هم در تلگرام @appstik. 


این نرم افزار چی هست و چگونه به دست ما میرسد


این نرم افزار برای آندرویدی است و کتاب آموزشیه نه نرم افزار ارسال بازدید و در آن روشهای بازدید از گوگل با کمترین مطلب در عرض یک هفته حتی کمتر است که خودم یک روز بازدید میگیرم , 


چگونه بخرم :

برای خرید از طریق تلگرام انجام میشود فقط در ضمن خوب فکراتونو بکنید و پول واریز شده پس گرفته نمیشه


اینم نمونه یک روز زدم وبلاگدهی بود اون رنک مال تمام وبلاگهاست نه وب من در ضمن ورودی گوگلشو نگاه البته من دو ساعت راه اندازی کردم بعد آمارفا رو زدم




اینم دومی که رو وردپرس 


اینم تعداد مطالب نگاه کنید 4 تاست


اینم تو رزبلاگ





با تشکر @appstikbot وارد شوید اگه ریپورتی بعد ایدیتونو برام بفرستید 


اینم ایدی مستقیم @appstik

  • download

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی