سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

دانلود آهنگ و فیلم جدید همراه خبرهای جدید
آموزش کلش آف رویال،کلش رویال،Clash Royale,

آخرین نظرات

عروس و داماد سیرجانی

مرگ عروس و داماد سیرجانی در شب اول عروسی و دلیل فوت آنها در شب حجله که پیکر عروس و داماد سیرجانی در حالی امروز به خاک سپرده شد که علت فوت آن ها گازگرفتگی اعلام شد. ذاکری، معاون اجتماعی پلیس سیرجان گفت: علت فوت این زوج گازگرفتگی است.

روز یکشنبه هفدهم ماه جاری مراسم عروسی زوج جوانی در سیرجان پس از پایان مراسم عروسی خود به خانه بخت رفتند تا روز بعد در مراسم پاتختی خود شرکت کنند، اما عروس و داماد جوان هیچ و قت از خواب شیرین شب اول عروسی خود بیدار نشدند.

ظهر روز دوشنبه زمانی که قرار بود عروس برای مراسم عصر آماده شود هیچ خبری از او و داماد نبود و هیچ کس پاسخگوی تلفن ‌های همراه و تلفن خانه‌شان نبود.

حامد موذنی، معاون عملیات آتش نشانی سیرجان در خصوص این حادثه Incident گفته است: ساعت دو بعدازظهر دوشنبه ۱۸ بهمن گزارش حادثه به آتش‌نشانی اعلام و تیم عملیاتی بلافاصله به محل اعزام شد. ساختمان یک طبقه و نوساز و در ورودی هم ضد سرقت Stealing بود. به همین خاطر اقوام با شکستن شیشه پنجره‌ها تلاش زیادی برای ورود به محل حادثه کرده بودند که موفق نشده بودند. بنابراین آتش‌نشانان با تجهیزات مخصوص وارد عمل شده و در را باز کردند. بوی چسب کاغذ دیواری فضای اتاق را گرفته بود و اجساد عروس و داماد در اتاق خواب پیدا شد. نیروهای امدادی بلافاصله وارد عمل شدند و با احتمال اینکه بتوانند زوج جوان را نجات دهند پس از اقدامات اولیه هر دو را به بیمارستان انتقال دادند، اما متأسفانه امکان نجات‌شان نبود. خانه گازکشی بود اما شوفاژ داشت ولی چند احتمال برای فوت آن ها وجود دارد. بنابراین علت حادثه مشخص نیست و اجساد به پزشکی قانونی انتقال یافتند.

سرهنگ ایران نژاد، رئیس پلیس سیرجان نیز در مورد این پرونده گفته بود که احتمال مسمومیت غذایی، دارویی و حتی گاز گرفتگی مطرح است.

مرگ عروس و داماد سیرجانی در شب اول عروسی + دلیل فوت

مرگ عروس و داماد سیرجانی در شب اول عروسی + دلیل فوت

با این وجود خانواده این عروس و داماد سیرجانی اجازه کالبدشکافی اجساد آن ها را برای تعیین علت فوت ندادند اما رئیس پلیس سیرجان گفته بود که احتمال قتل Murder و جنایت Crime در میان نیست.

امروز پیکر این عروس و داماد جوان تشییع و به خاک سپرده شد.

معینی، یک کارشناس فروش چسب های مخصوص کاغذ دیواری در مورد اینکه آیا چسب های کاغذ دیواری می تواند خطرآفرین باشد یا خیر به خبرنگار رکنا گفت: چسب های استاندارد هیچ گونه بویی ندارند، ضمن اینکه پایه این نوع از چسب ها نشاسته است و حلال آن برای استفاده آب است. وی افزود: این نوع از چسب ها یک بسته پودر سفید رنگ بی خطر است که پس از حل شدن در آب می توان از آن استفاده کرد.

اما به اینجا بسنده نکردیم و به سراغ یک نصاب کاغذهای دیواری که ۲۰ سال در این حرفه سابقه دارد رفتیم. وی با صراحت بیان کرد: که چسب های کاغذ دیواری هیچ گونه خطری ندارند و در این مدت هیچ مشکلی برای وی و افرادی که کار کرده است پیش نیامده، او مدعی شد قطعا دلیلی غیر از استنشاق بوی این نوع چسب وجود دارد.

سید حبیب انوری، رئیس سابق اتحادیه رنگ خطرساز بودن این نوع چسب را رد کرد و گفت: باید احتمال دیگری غیر از این مسئوله مطرح باشد زیرا این نوع چسب هیچ بویی ندارد.

یک منبع آگاه در پزشکی قانونی سیرجان که حاضر نشد اطلاعاتی در مورد علت فوت این زوج جوان گفت: زمانی که خانواده با داد و فریاد نمی گذارند کالبدشکافی انجام شود و اجازه این کار را نمی دهند در نتیجه نمی توان کالبدشکافی را انجام داد.

ذاکری، معاون اجتماعی پلیس سیرجان گفت: علت فوت این زوج گازگرفتگی است. پیکر آن ها امروز در حالی به خاک سپرده شد که اجازه کالبدشکافی برای بررسی علت مرگ از سوی خانواده ها داده نشده است.

گردآوری: برترین ها

  • download

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی