سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

دانلود آهنگ و فیلم جدید همراه خبرهای جدید
آموزش کلش آف رویال،کلش رویال،Clash Royale,

آخرین نظرات

بالم لب رنگی بلک هانی کلینیک Clinique

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۰۴ ب.ظ

بالم لب رنگی بلک هانی کلینیک Clinique

بالم لب رنگی بلک هانی کلینیک محصول کشور آمریکا، یک بالم لب رنگی و مرطوب کننده است. این محصول حاوی روغن دانه کرچک بوده و لب ها را فوق العاده نرم و لطیف و مرطوب می کند.
بالم لب رنگی بلک هانی کلینیک رنگ و جلوه نچرال و طبیعی به لب ها می دهد. این بالم لب مانع خشک و پوسته پوسته شدن لب ها می شود. این بالم همچنین لب ها را براق و درخشان می سازد.
لب ها نیز همانند سایر قسمت های بدن برای سالم و زیبا ماندن نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند. بالم های لب یکی از کاربردی ترین محصولات مراقبت از پوست لب ها می باشند که علاوه بر جنبه زیبایی و آرایشی، کاربردهای درمانی نیز دارند. بالم لب رنگی بلک هانی کلینیک یکی از بالم لب های جذاب با تنوع رنگی بالا می باشد.
این بالم با رنگ های متنوع و زیبا، جلوه شاداب و باطراوتی به لب ها می دهد. این بالم لب برای هر نوع و رنگ پوستی مناسب می باشد.بالم لب رنگی بلک هانی کلینیک بافت کرمی و نرم و سبکی دارد. این بالم پوشش صاف و یکدستی بر روی لب ایجاد کرده و باعث لک شدن و رنگ پس دادن نخواهد شد.

بالم لب رنگی بلک هانی کلینیک

ویژگی های بالم لب رنگی بلک هانی کلینیک

رنگ دهی نچرال و طبیعی به لب ها حاوی روغن دانه کرچک و نرم کننده و مرطوب کننده لب جلوگیری از خشک و پوسته پوسته شدن لب ها براق کننده و درخشان کننده لب ها دارای رنگ های جذاب و متنوع ایجاد جلوه شاداب و باطراوت روی لب ها دارای بافت کرمی و نرم و سبک پوشش دهی صاف و یکدست لب ها بدون ایجاد لک و رنگ پس دادن ترکیبی از رژ لب و برق لب فاقد رایحه و بدون ایجاد حساسیت مناسب برای هر نوع و رنگ پوستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی