سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

دانلود آهنگ و فیلم جدید همراه خبرهای جدید
آموزش کلش آف رویال،کلش رویال،Clash Royale,

آخرین نظرات
hakim


ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ ﺑﺎ ﻧﺎﻡ ﺍﺳﺘﯿﺞ ﺷﺮﻛﺖ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺍﯼ ﺩﺭِ ﭘﺨﺶ ﺯﻧﺪﻩ ﺁﻭﺍﺯ ﻧﺨﻮﺍﻧﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺍﺗﻔﺎﻗﺎﺕ ﻛﻪ ﭘﺸﺖ ﭘﺮﺩﻩ ﻫﺴﺖ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﻛﺮﺩ ﻭ ﺻﺤﻨﻪ ﺭﺍ ﺗﺮﻙ ﻛﺮﺩ . ﺍﯾﻦ ﺍﻓﺸﺎﮔﺮﯼ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﻣﻦ ﻭﺗﻮ ﺑﺎ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺷﺪﯾﺪ ﻣﺠﺮﯾﺎﻥ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﻮﺩ ﺗﺎ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﯼ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻏﯿﺮ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯾﯽ ﺑﻮﺩﻥ ﻣﺘﻬﻢ ﮐﺮﺩﻧﺪ. ﭘﯿﺶ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺧﺒﺮ ﻫﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﺣﻮﺍﺷﯽ ﻭ ﺟﻨﺠﺎﻝ ﻫﺎﯼ ﻏﯿﺮ ﺍﺧﻼﻗﯽ ﺍﺯ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﻭ ﮐﺎﺭﻣﻨﺪﺍﻥ ﺍﯾﻦ ﺷﺒﮑﻪ ﺿﺪ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﺩﺭ ﺭﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﻣﻨﻌﮑﺲ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﻣﺎ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺑﻪ ﻗﺪﺭﯼ ﺁﺵ ﺷﻮﺭ ﺷﺪ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺷﺒﮑﻪ ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺖ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﮐﺎﻣﻞ ﺍﯾﻦ ﺑﯽ ﺁﺑﺮﻭﯾﯽ ﺭﺍ ﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﮐﻨﺪ.

ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺍﯾﯽ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺳﻮﻟﻤﺎﺯ ﺩﺭ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺍﯾﻦ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﻟﻨﺪﻧﯽ ؛ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺗﻬﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﺍﻓﺸﺎﮔﺮﯼ ﮐﺮﺩ

نظرات  (۴)

وبلاگ نویس نیستم ولی من میدونم این آغاهه داره بازدید جمع میکنه و الانم با سه مطلب واقعا بازدید زیاد داره من برادم وبلاگ نویس هست من این وبلاگتو میخرم و میخوام کادو بدم به برادرم
پاسخ:
این وبلاگ فروشی نیست به قربان
دوستان خواهشن سراغ این برنامه های ماهوارهای نرید
پاسخ:
گل گفتی مسخره است
اخه مشنگ این چه خبریه مثلا چیودمیخوای به چی ربط بدی
پاسخ:
وبلاگ نویس نیست اینارو نمی فهمی از یه وبلاگ نویس بپرس جوابت میده
خداییش اجراهاش همه خوب بود و من اولش خیلی تعجب کردم که چرا جزو سه نفر آخر معرفی شده . مطمئنا مسائلی پشت پرده بوده . خیلی دلم میخواد بدونم چی بوده .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی