سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

سایت دانلودی خبری ، تفریحی، گردشگری و سرگرمی

دانلود آهنگ و فیلم جدید همراه خبرهای جدید
آموزش کلش آف رویال،کلش رویال،Clash Royale,

آخرین نظرات

دانلود آهنگ تیتراژ سریال شهرک جیم سینا حجازی

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ب.ظ

دانلود آهنگ تیتراژ مجموعه شهرک جیم , دانلود تیتراژ پایانی سریال شهرک جیم ،شهرک جیم تیتراژ شهرک جیم،دانلود آهنگ تیتراژ شهرک جیم ، تیتراژ شهرک جیم + متن آهنگ

دانلود آهنگ تیتراژ سریال شهرک جیم

دانلود آهنگ تیتراژ سریال شهرک جیم

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی برای سریال شهرک جیم

Free & direct download new song Sina Hejazi Shahrakiha Sries

   

 

 

 

 

 

 

تکست و متن ترانه آهنگ شهرک جیم سینا حجازی:

 

دست نذار روی دلم آی دلم خونه

من خدا رو دارم این طور که نمی مونه

این زمستونم میاد و میره

بهار میاد و خونه رو میتکونه

 

 

الهی خندمون اسیر غم

نشه سفره دلمون الهی کم نشه

وقتی که دلتنگی امیدت کم نشه

خدا همون لحظه دلتنگ من نشه

 

من به یاد تو زندگیمو می سازم

من که با تو خوشم تنها باشم می بازم

من کنار تو زندگیمو می سازم

من که با تو خوشم تنها باشم می بازم

 

الهی خندمون اسیر غم نشه

سفره دلمون الهی کم نشه

وقتی که دلتنگی امیدت کم نشه

خدا همون لحظه دلتنگ من نشه

 

 

 

 

 

 

 

آهنگ سریال شهرکی ها سینا حجازی 

 

 

لینک دانلود آهنگ سینا حجازی سریال شهرک جیم

 از دو سرور و با دو کیفیت

  

دانلود از سرور اپرا

Sina Hejazi - Shahrake Jim 320.mp3 - 4.1 MB

Sina Hejazi - Shahrake Jim 128.mp3 - 1.97 MB

 

 

Sina Hejazi - Shahrake Jim 320.mp3 - 4.1 MB

Sina Hejazi - Shahrake Jim 128.mp3 - 2.0 MB

 

 

 

کیفیت 320 به زودی 

>>> دانلود سریال شهرک جیم

 

  • download

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی